Run Forrest, Run!

Jeg leter etter motivasjon til å trene nok mens jeg er hjemme i sommer.

Motivasjonen kommer i noe nytt jeg slenger inn på ønskelista mi:
IG808710Fitbit Flex, selvfølgelig i rosa!

Funksjoner:
– MEMS 3-axis-akselerometer for å måle kaloriforbrenning, distanse, skritt og søvn
– Mål og aktiv tid
– Sleep Monitor med alarmfunksjon
– Minne: lagrer detaljerte data i opp til 7 døgn, men regelmessig synkronisering anbefales
– Flex aktivitetsmåler, batteriladere, armbånd i to størrelser, og trådløs USB adapter følger med.

Jeg tenker dette MÅ jo gi meg den motivasjonen jeg trenger. Om ikke funksjonene er nok, så bør fargen do the trick!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

1 svar til Run Forrest, Run!

  1. Desirée sier:

    Har også så lyst på akkurat den, i rosa selvfølgelig 🙂 Men tror jeg skal vente til fitbit force kommer, videreutviklet og med et lite display på der du kan se antall skritt og sånt. Har klart å ligge unna alle pulsklokker og sånt, da æ egentlig ikke skjønne bæra av dem og orke ikke sette mæ inn i maks puls og sånt hos mæ 🙂

    Ha en superfin dag 🙂

Legg igjen en kommentar