Let’s Go Fly a Kite

Bergen er herlig på denne tiden av året. IMG_6068

Det er varmt, solen skinner og livet smiler. Selvfølgelig er jeg ikke happy absolutt hele tiden, men det hadde jeg aldri forventet at jeg skulle være heller. IMG_6043IMG_6078Jeg stresser med hjemmeeksamen, uten å egentlig klare å jobbe så mye som jeg vet jeg burde. Det er noe med mangel på press.. Innleveringsfristen er ikke før onsdag klokken 12.00, så hvorfor skal jeg stresse nå liksom?

Om man ser bort fra eksamen, så går tiden egentlig så altfor fort. Jeg nyter gode dager sammen med fantastiske mennesker, både nye og gamle kjente, og det setter jeg enormt stor pris på. Problemet er bare at jo fortere tiden går, jo fortere kommer dagen da jeg skal reise hjem for å være i kalde Hammerfest i nesten to måneder. (Jeg har ikke bestilt flybillett ennå da, kanskje jeg burde ordne det snart?)

IMG_6086Ikke for det, jeg gleder meg til å se familie og venner nordpå igjen, men jeg er bare så glad i vår og sommer her i Bergen. Vi har det liksom så godt! Selv om jeg blir solbrent ca hver eneste gang jeg går utenfor leiligheten, så nyter jeg det fine været til det fulle!

Slenger med litt bilder fra 17-mai, bare fordi alt annet ligger på mobilen.IMG_6161

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar