Summer Holiday

For en student er det vel egentlig ingenting som heter sommerferie, likevel er det derfor jeg er hjemme i Hammerfest i denne omgang.Sussebass

Jeg er hjemme fordi jeg har ferie, og ferie er i mitt liv synonymt med å skulle jobbe for å få råd til å leve et par måneder til når studiene starter opp igjen til høsten.

Jeg har vært i Hammerfest i noen dager nå, og jeg må ærlig innrømme at jeg holder på å kjede meg til døde. Det er ikke det at det ikke er kjekt å være hjemme, for det er det. Det er kjempehyggelig å få sett litt familie og venner, men det er ikke så altfor mye å gjøre her oppe. For å gjøre det enda bedre reiser familien på ferie i morgen tidlig, uten meg.

Begynner heldigvis å jobbe i morgen da, og tiltross for at jeg starter på et ukristelig tidspunkt (06.00!!), så gleder jeg meg. Jobb betyr penger, penger betyr moro.

Om bare et par uker reiser jeg først til Oslo for noen dager hvor jeg skal tilbringe noen fine dager med verdens beste Pernille, før jeg etter hvert vender snuten mot Amsterdam. Ord kan virkelig ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg. En langhelg sammen med de fineste vennene en jente kan be om. Jeg får også møte igjen flere flotte mennesker jeg har blitt kjent med de andre gangene jeg har vært i Amsterdam, og det hele ser ut til å bli en fantastisk helg!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Summer Holiday

  1. Desirée sier:

    Er nok godt å være hjemme igjen, selv om jeg skjønner du har falt godt på plass i Bergen. Og godt er no det😉 Kos dæ med sommeren!

Legg igjen en kommentar

