Countdown!

Fant denne på bloggen til Supermarie (som jeg forresten møtte i går, og som er like fantastisk i virkeligheten som hun er inne i datamaskinen min) Hun la den ut for en stund siden, men Bloglovin gir meg nye blogginnlegg i vilkårlig rekkefølge for tiden.. 

10 saker jag tycker om:

  1. Solskinn fra morgen til kveld
  2. Vennskap
  3. Innebandy
  4. Ærlighet
  5. Musikk døgnet rundt
  6. Kjærlighet
  7. Bøker
  8. Å kunne sove lenge om morgenen
  9. Sussebass!
  10. Familien min

20120912-115619.jpg9 saker jag tycker mindre om:

  1. Regnværsdager, ironisk nok ettersom jeg bor i Bergen
  2. Eksamen
  3. Edderkopper og flyvende insekter
  4. Ulykkelige dager
  5. Mas
  6. Husarbeid
  7. Sur melk
  8. Uærlighet
  9. Folk som tror de er bedre enn andre

8 bloggar jag läser:

  1. Supermarie – Ordene hennes har inspirert meg i mange år nå.
  2. Agnes Lovise – Hun er helt rå på sminke!
  3. Rosa Sjimpanse – Fordi Line er fantastisk!
  4. Desirée – Desirée tar helt fantastiske bilder, også er hun utrolig koselig! 
  5. BeautyFuzz – Malin er kjempeflink til å dele sine erfaringer innen hudpleie og makeup med leserne sine.
  6. From Bergen With Love – Det er morsomt å følge med på hva herlige Elise gjør. Hun er flinkere til å lese til eksamen enn hva jeg er for å si det sånn😉
  7. Hilde Christina – Hva kan jeg si? Hun er min guru når det kommer til hudpleie og makeup!
  8. The Makeup Side of Life – Marie er supersøt, og jeg har digget bloggen hennes lenge!

7 saker jag vill göra i framtiden:

  1. Ha en jobb jeg elsker
  2. Ta et sangkurs
  3. Skrive ferdig boken min
  4. Reise masse
  5. Ha min egen leilighet
  6. Finne meg selv
  7. Lære meg noe nytt

1966745_10151968939352274_520848807_n6 saker jag är rädd för:

  1. Edderkopper
  2. Høyder
  3. Ensomhet
  4. Å feile
  5. Døden
  6. Å fly

5 platser jag tycker om att vara på:

  1. I Bergen
  2. Hjemme hos mamma og pappa
  3. På innebandybanen
  4. I parken en solskinnsdag
  5. Kårhamn

4 ord som beskriver mig:

  1. Engasjert
  2. Kreativ
  3. Sta
  4. Tankefull

3 saker jag ser fram emot:

  1. Amsterdam med favorittjentene mine
  2. Den dagen han fine endelig kommer til Bergen igjen
  3. Bursdagen min

2 bra filmer:

  1. The Notebook
  2. This Is Us

1 bra låt:

  1. Danny’s Song – Kenny Loggins
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Countdown!

  1. Rosa Sjimpanse sier:

    Aww! Nå ble jeg happy!😀 liker!!

Legg igjen en kommentar

