Inspirasjon

Hva skjer med blogglysten for tiden? Den er egentlig inteteksisterende føler jeg, men jeg skal gjøre et tappert forsøk for mine mange to lesere.

En ting som definitivt hjelper på kreativiteten og flowen, eller kreativitetsflowen, er å ha kameraet mitt igjen. Det har vært på reparasjon, men er nå back on track. For å si det sånn, de siste dagene jeg har tatt noen hundre bilder, bare for å få den gode fotofølelsen tilbake igjen.

I dag dro jeg og Martine rundt i byen for å ta litt bilder og sånt til Martines artikkel. Da vi var ferdige med arbeidet bestemte vi oss for å se etter kjendiser. Og tror du ikke at den første vi ser er ordføreren sammen med en stor mengde politifolk? Vi tenkte i to sekunder før vi innså at det måtte jo være kongen eller dronningen det var snakk om her, og vi satte oss ned på gresset for å vente. Og riktinok, etter kort tid kom Sonja spaserende ut av museet, og tok ordføreren i hånden. (Jeg har aldri helt forstått dette med at de tar hverandre i hånden hele tiden. Det er jo ikke sånn at de ikke har møttes før.. Hun møtte han jo senest i går liksom.) Før hun satte seg inn i en ventende limousin sammen med han. (oioioi, hva sier Harald til dette da Sonja?)

Etter at Martine fikk vinke til Dronningen, gikk vi mot Hotell Norge. For i følge Hans var det mye kjendiser der i dag. Det kan jeg altså informere Hans om at det ikke var.. Vi så egentlig ingen. Eller vi så en politiker, selv om vi ikke er sikre på hvem han egentlig var. Men vi så i alle fall en dame. Hun hadde på seg en bukse som jeg virkelig håper hun får betalt for å bruke. (Jeg har selvfølgelig sensurert ansiktet hennes, slik at ingen kan anklage meg for å henge ut fremmede mennesker her på bloggen.)

Så tok jeg et bilde av Martine, før hun måtte dra hjem for å vaske grønske av jakken sin.

Så fant jeg plutselig Martin på Torgallmenningen.

Så trasket vi rundt litt, til jeg fant en søt fugl å ta bilde av.

Plutselig mistet jeg Martin, så da vandret jeg bare litt planløst rundt på Fisketorget. Der fant jeg en død fisk.

Også så jeg et sjørøverskip, rett ved siden av slottet! Nå tror jeg dommedag er over oss.. Vi kommer til å bli plyndret og drept, alle som en..

Så med en dyster mine snudde jeg og dro hjem. Utenfor leiligheten min møtte jeg katten som jeg har møtt ved tidligere anledninger.

Katten ville ikke snakke med meg, så da gikk jeg og la meg..

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Inspirasjon

  1. Eirik sier:

    sv: så du trur at det blir samme styr som med ipublish hvis du klage?

    HAHAHAHAHA! kor du sendte den fra?

  2. Karina sier:

    Har du snakka me katta før da?:p

  3. Hilde sier:

    Sånn hvis du lure (og sia d tilfeldivis e d æ lære på skolen), så e den søte fuglen du har tatt bilde av, en stær!:)
    Og, som du ser av fargeglinsen i fjærdrakten, blir den ofte sett på som en slags «mafiaboss» i fuglesammenheng. Dette for å gi et tydelig skille fra trosten, som e ganske lik, men som blir en slags «prest» i forhold, sia den ikke e skimrannes.
    So now you know;)

  4. Martine sier:

    Heheheh! Utrolig bra 😀

Legg igjen en kommentar