Ting snur fort

Jeg våknet i dag tidlig og var sur.

Slik ser jeg ut når jeg er sur(Og ja, jeg vet at bildet er snudd.. jeg vet fortsatt ikke hvordan man fikser dette)

Effektiv som fy sto jeg opp, dusjet OG ordnet så klærne mine skulle tørke(har vasket klær i natt nemlig!).

Dro på skolen, fortsatt småtrøtt, og sinna etter alt bråket i natt. Tenk at folk løper i trappen klokken 4 om morgen.. Og det var ikke bare én gang.

Etter hvert blir læreren vår syk, og vi får «fri». Noe som betyr at vi må ta igjen undervisningen neste tirsdag.. Også jeg som var så klar for fridager!

Dro ut på Torgallmenningen for å hilse på kongen og dronningen.

De hadde det litt travelt, de skulle nemlig bort på Koengen for litt lek og moro.

Så var jeg flink journalist/student(Gjerne begge deler..), og gjorde en hard innsats med MGP artikkelen jeg snart skal skrive. (Jeg lover, jeg skal skrive den.. Må bare finne motivasjonen først. Den er her et eller annet sted.)

Disse to syntes det var så kjedelig å snakke om MGP at de sovnet..

Så plukket jeg blomster/trær til min kjære mor.

De kommer i posten mamma!

Før jeg til slutt dro hjem, og her sitter jeg med motivasjonen godt bortgjemt i mitt eget rot.

I Bergen finner man mye merkelig pynt.. Er det ikke et stort vikingskip på 17 mai, så er det en stor sølvfarget klump en vanlig onsdag liksom..

Kan nevne dagens morsomste:

Stilte en dame spørsmål til artikkelen min, også sier hun:

Eg liga egentlig ikkje å svare på sånne spørsmål, men siden du e så søde så kan eg gjøre et unntak.

Så der har vi det bekreftet folkens, eg e søde!

Se hun vinker, kun til meg! Dette er da forresten selveste dronning Sonja, for de som ikke så det.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Ting snur fort

  1. mamma sier:

    takk for blomsten/træet, synd det var knekt fordi postkassen var for liten…

  2. Eirik sier:

    koffår snur du det bare ikke i iPhoto eller nåt?

  3. Eirik sier:

    SV: æ glede mæ SYYYYYKT!!

    hmm… da må du rett og slett kjefte litt på bloggen. eller send mail til wordpress-folkan?:P

Legg igjen en kommentar

