Heim te mor

Om ganske nøyaktig 7 timer sitter jeg på en buss i retning Gatwick flyplass. 

Og forhåpentligvis er jeg hjemme om under 24 timer. Alt ettersom om værgudene og fru fortuna er med meg. Som regel er jeg den uheldige som opplever forsinkelser på hver eneste flytur..

Hjemme ❤

Det skal bli så godt å komme hjem. Jeg har fortsatt litt skolearbeid som må gripes fatt i, og mye av det må gjøres i natt. Heldigvis har jeg gode venner som sørger for at jeg faktisk får levert alt. Rebekka skal faktisk ta turen innom Solent på mandag, kun for å levere et par cd-er og et ark for meg liksom. Og snille Adam skal faktisk ikke bare levere, han skal også skrive ut oppgavene mine OG brenne to cd-er for meg.

For syv timer hadde jeg temmelig panikk. Jeg så for meg at ingenting kom til å bli levert i tide, og jeg så virkelig strykkarakteren i enden av tunnellen. Men så tenkte jeg at det var verdt et forsøk å kontakte Adam som tross alt har sagt tidligere at jeg bare måtte si fra om jeg trengte noe hjelp. Og jammen sa han ikke ja til å gjøre haugevis med ting for meg. For en engel!

Så nå er jeg kjempeforberedt på å boarde flyet og sette meg ned for å skrive mine siste 1500 skolerelaterte ord i 2011.

In only 7 hours I’ll be sitting on a bus on my way to Gatwick. And in less than 24 hours, I’ll hopefully be at home with my wonderful family. I can’t wait!

It’s actually just a few hours since the panic attacked me. I was terrified of not being able to turn in my assessments in time. But with a lot of help from two wonderful people, I will turn everything in on time. I don’t know what I would have done without Adam and Rebekka at the moment. They are amazing!   

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

1 svar til Heim te mor

  1. Godt å høre at alt ordner seg! Håper du får en fin tur hjemover 🙂

Legg igjen en kommentar