Nyttårsforsetter

Jeg har tenkt og tenkt og tenkt, og ikke kommet fram til noe skikkelig nyttårsforsett. IMG_1753

Jeg kunne sikkert sagt at jeg skal bli flinkere å trene, at jeg skal spise sunnere, at jeg skal gjøre det og det, osv..

Tingen er, jeg startet allerede i 2014 med å trene mer og spise sunnere. Og jeg vil ikke at målene mine der skal bli «ødelagt» av å gjøre dem til nyttårsforsetter. Slik jeg ser det, så har jeg større sjanse for å faktisk lykkes om jeg klarer å ikke stresse med det hele.

Derfor har jeg bestemt meg for ikke å ha noen skikkelig nyttårsforsetter i år. Jeg har heller tenkt å få unnagjort enda mer av DayZero-listen min, og så slenger jeg på et par andre hyggelige ting som jeg skal prøve å få nytt mest mulig i månedene som kommer.

Jeg har de siste ukene tenkt på hvor lite aktiv jeg har vært med kameraet det siste året. Dette håper jeg på å bli bedre på etter hvert som 2015 tikker og går. Jeg sier ikke at jeg skal bære med meg kamera hvor enn jeg drar, men jeg skal i alle fall prøve å få dratt det med på et par fjellturer i det minste.

Jeg merket hvor ute av trening jeg var på fotografering da han fine og jeg var på byvandring, og jeg skulle ta bilde av det flotte slottet de har i Kalmar. Lyssetting og fokusering var virkelig noe jeg måtte jobbe med, og jeg er dessverre sørgelig skuffet over resultatene av all knipsingen. IMG_1842

Ellers så skal jeg rett og slett bare prøve å nyte livet mest mulig i det kommende året. Jeg startet det på best mulig måte, og det må vel være en god ting?

Bilder finner dere forresten på Flickr.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Nyttårsforsetter

  1. Desirée sier:

    Jeg er enig med deg, å lage nyttårsforsett av trening og slike ting er ikke bra. I allefall ikke når man alt er i gang med det. Jeg tenkte som du og lot være å ha noen forsetter. Da er det ingen som kan brytes og som man blir lei seg for. Men jeg burde nok bruke kameraet mitt mere jeg også, har vært slapp der og lite inspirert. Får håpe det kommer seg🙂 Godt nytt år uten nyttårsforsett🙂

Legg igjen en kommentar

