Goodbye 2014

Tenk, vi er allerede på sjette dagen av det nye året. 

2014 har kommet og gått, og jeg sitter her med en følelse av at tiden nesten har løpt litt fra meg. IMG_1538

Årets siste dager ble, som tidligere nevn, tilbragt i Sverige. Jeg hadde en helt fantastisk uke sammen med nydelige mennesker fra både Sverige, Norge og Tyskland, og jeg skulle bare ønske uken ikke hadde tatt slutt allerede.

2014 har vært et år med både opp- og nedturer, akkurat som det skal være. Likevel føler jeg definitivt at jeg har hatt flere oppturer enn motsatt.

Jeg føler dette har vært et år hvor jeg har utviklet meg enormt som menneske. Jeg har blitt kjent med nye, fine folk, jeg har påstartet en reise som jeg ikke helt har gitt opp ennå, jeg har utfordret meg selv på opptil flere områder i livet mitt, og jeg har tatt sjanser. Det siste er nesten det viktigste. Tidligere har jeg vært veldig flink til å låse meg fast i det kjente og «kjære». I året som gikk turte jeg å prøve nye ting, og jeg turte å presse meg ut av min egen komfortsone. Jeg våget å gjøre noe jeg aldri før ville gjort, og jeg kan si jeg er stolt over å i det minste ha forsøkt. Man kommer ingen vei i livet om man ikke våger ta noen sjanser.

2014 var året da jeg endelig våget å fortelle verden om noen av de vanskeligste årene i livet mitt, og jeg føler jeg har oppnådd det jeg ønsket. Jeg har fått oppmerksomhet rundt et tema jeg synes er ekstremt viktig. Hammerfest får eget barneombud, tommel opp for det, og jeg har på et vis fått det litt bedre med meg selv.

Jeg er evig takknemmelig for de fine jeg har i livet mitt. Både de som står meg nærmest, men også de som er litt lengre unna. Dere er fantastiske alle som en!

2014 har vært fantastisk. Jeg skulle bare ønske jeg hadde klart å presse inn enda flere gode øyeblikk, også er det vel et par ting jeg skulle ønske hadde fått et annet utfall, men jeg er i hovedsak fornøyd med både meg selv og året, så jeg kan vel ikke klage🙂

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

