Sørover

Da satt jeg endelig på flyplassen i Alta, og er klar for å si adjø til Finnmark og hei til Bergen! 

Jeg har hatt en kjempefin julefeiring sammen med den fine familien min. Tiden hjemme har kanskje vært preget av mye jobb og soving (Den mørketiden altså..), men jeg har storkost meg sammen med både familie og gode venner.

Selv om jeg ikke har hatt så altfor mye tid utenom jobb, så synes jeg at jeg har fått presset inn en del ting likevel. Jeg føler jeg i det minste har fått møtt de aller fleste av dem jeg savner mens jeg er sørpå, og jeg har tilogmed fått vært med på en innebandytrening med det gamle laget mitt. Kjekt kjekt kjekt! IMG_1455

Julaften ble feiret sammen med kun de nærmeste. Mamma, pappa, lillebror, lillesøster, også selvfølgelig verdens beste Sussebass! Vi så Askepott få sin prins,besøkte besteforeldre på kirkegården, spiste god mat, både ribbe og pinnekjøtt, og åpnet gaver fra slekt og venner. I år var et bra år på gavefronten, og jeg fikk masse fint.

Det kan se ut som om det var opptil flere som hadde besøkt årets ønskeliste, for jeg fikk både penger, ny iPhone og ikke mindre enn tre par med ullsokker, i tillegg til mange andre flotte ting som gavekort, smykker, aaaaltfor mye candy, litt nips osv.. Så jeg er godt fornøyd! Og best av alt, jeg fikk ikke så masse store ting, og dermed var det enkelt å pakke ned det meste med seg ned.

Valgte å la ting til leilighet og pyntegjenstander bli igjen i Hammerfest, da jeg ikke har allverdens med plass på det lille kottet mitt i kollektivet, og jeg ikke har lyst til å sette for mye ut i fellesområder, da slike ting har en tendens til å bli ødelagt.

Anyway, nå sitter jeg altså i Alta og venter på flyet som skal frakte meg til Bergen for helgen. På søndag finner jeg meg et nytt fly og drar til Sverige for å feire nyttår. Fun fun fun!

Ha en fortsatt fin juletid alle fine!❤

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Sørover

  1. Desirée sier:

    Håper du får en herlig sverigeferie! Fortsatt god romjul, og et riktig godt nytt år! Vi høres nok i det neste også🙂

Legg igjen en kommentar

