2014 has come and gone

Marie har utfordret leserne sine til å svare på noen spørsmål om hvordan 2014 har vært, so here it goes;

Beskriv 2014 med ett ord:
Utfordrende

Hva er det beste minnet fra 2014?
Jeg har helt sykt mange gode minner fra 2014, så jeg vet faktisk ikke hva jeg skal velge. Alt fra fine samtaler med gode mennesker, tur til Amsterdam med de beste innebandyjentene, besøk i Bergen av fine venner, fjellturer både i Bergen og i Hammerfest, selvutvikling, og ikke minst hvordan blogginnlegget mitt i vinter bare tok helt av og startet en skikkelig dominoeffekt.

Og det verste?
Jeg kommer ikke på noen skikkelig kjipe ting. Klart jeg har hatt dårlige dager, det har vi vel alle, men jeg kan ikke komme på noe som har vært skikkelig ille. 

Hvilke steder har du reist?
I år har jeg besøkt Oslo og Amsterdam, sånn hvis man ser bort fra Hammerfest. Så ikke altfor mye reising, men har heldigvis enda en reise igjen før året er omme. Sverige om en ukes tid!

Hva har engasjert deg i år?
Livet mitt.

Hva er det fineste bildet som har blitt tatt av deg i år?
10336661_10152384144907274_4787590563755301918_n (1)
Ganske enkelt fordi; Hvor ofte får man tatt bilde sammen med en enhjørning?!? :p

Hvis du kunne gitt en ekstra klem til noen, som et takk for alt i 2014, hvem ville du gitt den til?
Verdens beste Alexandra <3 

Og hvem/hva ville du gitt et sviende bitchslap til?
Meg selv på svake dager.

Om du kunne tatt med deg noe/noen fra 2014 inn i det nye året, hva/hvem ville det være?
Jeg håper jo på å ta med meg viljen til å fortsette den reisen jeg har begitt meg ut på, også selvfølgelig han der fine :p

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til 2014 has come and gone

  1. Desirée sier:

    Litt morsomt å lese🙂 Håper du får ei herlig jul sammen med dine!

Legg igjen en kommentar

