8-10-12

Herlighet så fort tiden går! 

Det er ikke mange dagene igjen nå før julaften er her, og jeg er langt fra ferdig med årets julegavehandel. Jeg forsøkte å lete litt rundt her i byen for noen dager siden, men det var rett og slett håpløst. Jeg vet ikke om det er fordi jeg er for «godt vant» fra Bergen, eller om det rett og slett er Hammerfest som har et elendig utvalg i butikker, men jeg fant i alle fall ingenting..

Skal en tur til Alta for å hente lillesøster som kommer hjem på juleferie på torsdag, og da skal vi ta oss tiden til å lete litt rundt på kjøpesenteret der. Forhåpentligvis får jeg de siste julegavene i boks da, for jeg har rett og slett ikke tid til noe annet. Jeg har jobb hver dag fram til julaften, utenom nettopp torsdag, og selv om det er et par timer igjen av åpningstiden til butikkene når jeg er ferdig på jobb, så levner jeg ikke mye håp om å finne de tingene jeg vil gi bort i gave her i byen. northernlights

Ellers kan jeg meddele at jeg egentlig ikke har gjort annet enn å sove og jobbe så langt mens jeg har vært hjemme. Det er så mørkt ute at jeg er konstant trøtt, og jeg merker virkelig ingen forskjell om jeg sover fire eller om jeg sover åtte timer en natt. Jeg går rundt og gjesper hele tiden på jobb uansett..

Likevel er det godt å være hjemme med familie og Sussebass, det skal jeg ikke nekte for.

Visitten min hjemme er allerede over halvveis ferdig. Det er faktisk bare 10 dager før jeg reiser sørover igjen. Og selv om jeg har det fint her oppe nå, så gleder jeg meg veldig til å feire nyttår med noen fine mennesker i Sverige.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

