25 Things I would like to do

Hei fine mennesker!

Etter lang tid, er jeg nå endelig hjemme i Hammerfest hos mamma, pappa og sussebassen min. Flyturen gikk for sjeldenhetsskyld knirkefritt, og jeg bekymrer meg ikke bare litt for at det ikke skal gå like lett når jeg skal reise sørover igjen om 21 dager.

Jeg satt og leste blogger tidligere i dag, og kom over et innlegg med 25 ting en blogger hadde lyst til å gjøre. Jeg husker ikke hvem sin blogg det var jeg så på, men jeg fikk i alle fall lyst til å lage et innlegg selv også. Skjermbilde 2014-12-05 kl. 22.30.03

Jeg har joinet Day Zero Project, og kommer rett og slett til å plukke ut 25 av punktene jeg har på listen min der. Listen kan dere forøvrig se i sin helhet ved å trykke HER.

  1. Dance in the rain.
  2. Explore London on foot.
  3. Get my own apartment.
  4. Learn some basic sewing skills.
  5. Write a letter to myself to open in 10 years.
  6. Inspire someone.
  7. Leave an inspirational note for someone to find.
  8. Take a makeup course.
  9. Learn the sami national anthem by heart.
  10. Try something new.
  11. Throw a dinner party.
  12. Get my drivers license.
  13. Spend a night stargazing.
  14. Make a new friend.
  15. Visit at least one new country.
  16. Throw a message in a bottle into the ocean.
  17. Buy a plant and keep it alive.
  18. Make a baby laugh.
  19. Go on a road trip.
  20. Pursue a dream.
  21. Meet an author of a book I’ve read.
  22. Write a novel.
  23. Figure out what I want to do with my life.
  24. Clean out my closet.
  25. Sleep in a tent.

Selvfølgelig er enkelte av disse tingene ting jeg allerede har gjort, men som jeg gjerne gjør igjen.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til 25 Things I would like to do

  1. Så mange fine punkter/mål du har satt deg! Har fundert lenge på å lage en Day Zero liste, så må nesten komme igang :p Søt hund også!

    • Linn sier:

      Syntes Day Zero var en veldig fin måte å tenke over ting på. Tenke litt på hva man vil, og dermed sette seg ikke bare små «tullete» mål, men også noen litt større som faktisk krever at du jobber litt for dem🙂
      Kjør på!😀
      Takk for det, jeg skal fortelle han at du syntes han var søt😉

Legg igjen en kommentar

