It’s beginning to look a lot like Christmas

Jul, jul jul! Nå er det ikke lenge før jeg reiser nordover, og når jeg kommer dit, er julaften like rundt hjørnet!

Jeg reiser hjem til familien allerede den femte desember, og blir der helt til andre juledag, så man kan trygt si jeg ser fram til noen uker med familie, kos, glede, også litt jobb da.

Jeg gleder meg som et lite barn på julaften! Også gleder jeg meg enda litt mer til å feire nyttår i Sverige med nydelige mennesker da. Det skal bli så gøy!

Men tradisjon tro, så må jeg vel legge inn ønskelisten min her også. Har jo tross alt gjort dette i noen år nå, så dette året blir ikke noe unntak. So here it is, i tilfeldig rekkefølge:

  • Manuelas kokebøker
  • Too Faced Chocolate Soleil
  • Too Faced Chocolate Bar Palette
  • iPhone 6
  • Money money money, alltid verdsatt i en fattig students lommebok.
  • Vera Wang – Princess
  • MAC Fix+
  • North Face Duffel Bag – Medium
  • Pulsklokke
  • Treningstights
  • Anastasia Contour Kit
  • Lange ullstrømper, gjerne i hvit, grå eller svart.
  • Alkohol?
  • Konsertbilletter! One Direction spiller i Oslo neste juni, og jeg vil dit!!

Det er sikkert masse mer jeg faktisk ønsker meg, og kanskje tilogmed trenger, men jeg er litt tom for inspirasjon og fantasi for tiden.. ønskelistejul

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

