For better or for worse

Bare sånn at dere ikke skal tro at livet mitt er en eneste stor nedoverbakke.

Jeg har det bra altså. Kjempebra faktisk! 10645091_10152330714872274_1641815602876838082_n

Jeg er ferdig med runde 1 av dietten. Nå er det pause i noen måneder. Det er visst ikke bra for kroppen å gå altfor lenge uten fett og karbohydrater. Personlig mener jeg det ikke er bra for hodet mitt. De siste ukene av denne runden var jeg ekstremt lei og frustrert. Resultatene var ikke helt slik jeg ville, og de som kjenner meg vet hvor høye krav jeg stiller til meg selv.

Uansett, runde nummer 1 stoppet på 15 kg, så jeg antar jeg kan si meg kjempefornøyd med dette.

Jeg skal ikke skryte på at livet mitt plutselig har blitt veldig spennende, for det ville være en stor løgn, men jeg har i alle fall noen fantastiske ting jeg ser fram til i månedene som kommer.

  • Om bare noen få dager skal jeg se Veronica Maggio igjen sammen med noen av de fineste jeg vet.
  • Dagen etter konserten kommer beste Pernille på besøk fra Volda. Alle hjerter gleder seg!
  • 5 desember reiser jeg hjem til Hammerfest for å jobbe litt og være med familien. Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til å se Sussebassen min igjen!! ❤
  • Helt på tampen av året, reiser jeg til Sverige for å feire nyttår med en hel haug med flotte mennesker!
  • Og når det nye året starter, starter også et nytt kapittel i livet mitt. Jeg må finne meg jobb, og forhåpentligvis klarer jeg etter hvert å skrape sammen nok penger til å slippe å bo i kollektiv.

Så som dere kan se, så er ting egentlig ganske bra altså. Jeg er bare mye flinkere til å skrive når jeg føler for å sutre litt. Synes liksom jeg blir så flink til å ordlegge meg da :p

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til For better or for worse

  1. Frigg sier:

    Du er god, Linn! Stå på, glad i deg ❤

Legg igjen en kommentar

