Dear Santa!

Eventuelt mamma og pappa?

Årets beste dag nærmer seg med stormskritt! Om bare 19 små dager er jeg faktisk nærmere 30 enn jeg er 20. Skummelt, men samtidig gøy! Det er jo tross alt feiringen av den dagen jeg ble født!

Tradisjon tro med både jul og bursdag, har jeg selvfølgelig en fantastisk ønskeliste, hvorav 99% av det som er listet opp er ting jeg ikke kan forvente å få av noen andre enn meg selv. ønskelisteDette er rett og slett en oppdatert versjon av den forige listen jeg la ut. Enkelt og greit fordi jeg har gått til innkjøp av enkelte av tingene jeg ønsket meg da.

  • Manuelas kokebøker
  • Too Faced – Chocolate Soleil
  • Too Faced – Chocolate Bar palette
  • Urban Decay – Naked Palette
  • Stekebrett til cupcakes
  • iPhone 5S
  • iPad
  • Penger
  • Vera Wang – Princess
  • MAC – Sheen Superme Lipglass – Blushing Berry
  • North Face Duffel Bag – Medium
  • Min egen leilighet!!!
  • Gavekort er flott
  • MAC Fix Plus spray, min er nesten tom:/
  • Alkohol er alltid flott, så lenge det ikke er vin eller øl..
  • Blender
  • Pulsklokke
  • Og ellers er jeg en stor fan av overraskelser

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

