Busy Bee

Det blir langt fra hyppige oppdateringer på den bloggen min kjenner jeg, men samtidig så er det vel bedre at jeg skriver av og til i alle fall? 10530702_10152163382997274_5702570389414688320_nFerien min nærmer seg slutten. Kun to små uker igjen, så vender jeg snuten mot Bergen igjen. Et semester igjen på Universitetet (Om jeg står på alt av eksamener vel å merke..), og så må jeg nesten begynne å finne ut av hva jeg faktisk vil med livet mitt..

Jaja, akkurat nå orker jeg ikke tenke for mye på det.. 10530659_10152195050982274_8871043736330043834_n«Ferien» min så langt har vært veldig lite innholdsrik. Det har blitt mange fjellturer, både alene og sammen med kusine Karianne. Jobb så og si hver dag, og ellers lite spennende. Jeg har besteget Kårhamntinden for første gang i mitt liv, og jeg må si jeg er skuffet over meg selv. At jeg ikke har gått dit tidligere kan jeg virkelig ikke forstå.. Det var jo så lett! (Kårhamntinden er det høye fjellet i bakgrunnen på bildet under)
Forhåpentligvis har jeg tid til en tur til ut til mitt barndoms paradis helgen før jeg reiser sørover igjen, og da blir det en dobbelt så lang tur opp til Stortinden, som ligger bak Kårhamntinden.

10525800_10152199910607274_8386920203893083514_nOslo og Amsterdam var akkurat så fantastisk som jeg hadde regnet med at det ville bli. Vi presterte kanskje ikke helt fantastisk på innebandybanen, men vi gjorde likevel en god innsats, og jeg sier meg fornøyd tross alt. Jeg fikk shoppet en hel del i Oslo, dessverre ikke like mye i Amsterdam, og kan dermed tilføre en hel haug med nye klær til samlingen min i Bergen når jeg kommer dit.10563121_10152191727902274_3926742746549703676_nI morgen reiser jeg på tur igjen, denne gangen sammen med mamma og pappa. Vi tar en helgetur til Finland bare fordi vi kan. Vi starter å kjøre på natten, og er framme i Rovaniemi lørdag morgen. Der tilbringer vi dagen med shopping og nisseland, før vi etter hvert kjører litt lenger nordover og overnatter på hotell. Søndag blir det sikkert litt sightseeing, før vi kjører hjem utpå dagen en gang. Ikke en lang tur, men sikkert lang nok.

 

Dette innlegget ble publisert i Generelt og merket med , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Busy Bee

  1. Desirée sier:

    Så sporty du har vært i ferien du! Herlige bilder🙂 Godt å ha noe å se tilbake på når sneen uler rundt ørene😉

    Fikk forresten problemer med å poste her i dag, får se om jeg klarer med å logge inn fra facebook…

    Klem🙂

  2. Desirée sier:

    Der kom den endelig😉 Gir meg ikke så lett😉

  3. Eline sier:

    Høres koselig ut🙂 Ferie og avslapping er aldri feil

Legg igjen en kommentar

