Exams…

Eksamen står for døren, og jeg kan ikke si jeg gleder meg.

Dessverre for meg, er jeg verdensmester i prokrastinering.. 90% av tiden som burde brukes til forberedelser og lesing, går med til alt annet.

Jeg er av den typen som gjerne gjør hva som helst annet enn det jeg burde. Nå som jeg burde lese, kan jeg lett finne på å rydde leiligheten. Jeg kan finne på å organisere klærne mine, skapene mine, osv.. Alt for å slippe unna lesingen..

På fredag er det årsfest, og jeg har sagt til meg selv at innen den tid SKAL jeg ha lest en hel del. Jeg vet nemlig at mye av dagen kommer til å gå med til forberedelser, og lørdagen kommer jeg neppe til å ha lyst til å lese, så da bør jeg ha vært flink i dagene før. (Ja, jeg vet det bare er snakk om i dag og i morgen…)

Nå bærer det snart på trening, så satser vi på at jeg får lest litt når jeg kommer hjem i kveld også.. I mellomtiden kan jeg dele en selfie fra stavangerturen jeg var på for litt siden. 10151371_10152026804417274_5095737608484286416_n

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Exams…

  1. Desirée sier:

    Kos deg med årsfest i dag🙂 Skjønner akkurat hvordan du har det, huset var aldri renere enn når jeg skulle lese til eksamen😉 God helg!

Legg igjen en kommentar

