Wishlist

Nå er det lenge siden sist jeg oppdaterte ønskelisten min, og for å gjøre det enklere for meg selv når jeg faktisk har bursdag (om fem måneder..), så kan jeg likesågodt oppdatere den litt nå. ønskeliste

  • Manuelas kokebøker
  • Too Faced – Chocolate Soleil
  • Too Faced – Chocolate Bar palette
  • Urban Decay – Naked Palette
  • Stekebrett til cupcakes
  • iPhone 5S
  • iPad
  • Penger
  • Vera Wang – Princess
  • Giorgio Armani – Acqua Di Gioia
  • Smashbox – Camera Ready BB Creme
  • MAC – Sheen Superme Lipglass – Blushing Berry
  • North Face Duffel Bag – Medium
  • Min egen leilighet!!!
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Wishlist

  1. Rosa Sjimpanse sier:

    Mye fiiiint her😀

Legg igjen en kommentar

