Hjemme

Så langt har ikke påskeferien min vært all verdens, men det er hovedsaklig fordi jeg er syk.

Jeg blir alltid syk i feriene, så jeg burde vel ikke være overrasket over at denne ferien heller ikke er noe unntak?

Ettersom jeg er syk, har jeg ikke gjort så veldig mye hittil. Jeg besøkte mormor på fredag, og dro også sammen med mamma, lillesøster, Frida, lillebror og søteste svigersøster Vilde på Peppes for å spiste litt pizza. På kvelden var det jentekveld med film, jordbær, smeltet sjokolade og masse annet digg.1010715_10151997117347274_3259215058714387096_nLørdag forsøkte jeg meg på en liten tur på fjellet med Sussebass.. Det fungerte dårlig, jeg var utslitt og svett før vi hadde gått i 15 minutter engang, så da var det bare å snu.. Resten av dagen ble tilbragt på sofaen.. 

1609564_10151997126907274_3739971736243275248_nI dag har jeg sett ikke mindre enn to fotballkamper, hvorav begge endte i seier, også har jeg laget finnbiff med potetstappe av søtpoteter til middag. Kjempegodt!

1609595_10151999107102274_7627298267771773842_nHar dessverre ikke med meg kamera nordover denne gangen. Bestemte meg for at ettersom jeg måtte ha med såpass mye bøker, så kunne kameraet få ligge igjen i Bergen. Derfor må dere leve med bilder fra mobilen.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Hjemme

  1. Rosa Sjimpanse sier:

    Ser nå ut til å ha vært en grei tur, selv om du er syk. Får håpe det går fort over! Goood bedring og kose deg masse med familien og søøøte Sussebass 😄

  2. Carina sier:

    Uff, har vært syk kjempelenge selv. Nå er jeg ikke «syksyk» lengre, men har en utrolig kjip hoste som ikke vil gi seg – går på femte uka nå😦 Uansett, ha en kjempefin påske videre, og god bedring. Håper du føler deg bedre snart, så du får nytt fjellet littegrann!!

    • Linn sier:

      Huff, kjipt når sykdommen sitter i så lenge. Har heldigvis sluppet unna alt som heter hoste så langt, og satser på å ikke få det i det hele tatt. Takk det samme! Håper hosten gir seg og at du har en kjempefin påske🙂

Legg igjen en kommentar

