Lykkedagen

I dag er verdens offisielle lykkedag, og derfor tenkte jeg det var på sin plass å dele min liste over ti ting (i vilkårlig rekkefølge) som gjør meg lykkelig både nå og ellers i året.

  1. Trening – Trening, og særlig innebandy gjør meg lykkelig. Det er noe med den følelsen du sitter igjen med etterpå som er skikkelig herlig!
  2. Solskinn – Når solen titter fram, det er varmt og man kan vandre rundt i sommerkjoler og lette sko, da har man virkelig ingen grunn til ikke å smile.
  3. Musikk – Hverdagen hadde ikke vært helt den samme uten musikk.
  4. Venner og familie – Uten hadde livet vært tomt og kjedelig.
  5. Samtaler – At jeg elsker å snakke er ingen hemmelighet.
  6. Bøker – En god bok er alltid fint å ha tilgjengelig.
  7. Han fine – Ingen andre klarer å bringe fram smilet mitt så lett som han for tiden.
  8. Parfyme – Lukten av parfyme, og da særlig parfyme på gutter, er noe jeg synes er helt fantastisk.
  9. Shopping – Jeg er dessverre litt for glad i å bruke penger.
  10. Livet – Jeg blir lykkelig av å være i live. Av å oppleve og se, rett og slett av å leve!

Skjermbilde 2013-12-12 kl. 01.33.24Definitivt en av de som gjør meg lykkelig ❤

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Lykkedagen

  1. Desirée sier:

    Gode lykketing det der 🙂 Likte den der om han fine spesielt 😉 🙂
    Ønsker deg en herlig søndag, her veksler det mellom sol og snebyger 🙂

Legg igjen en kommentar

