Allt är för bra nu

Jeg føler meg velsignet som har et så bra liv som jeg har for tiden. IMG_0224

Jeg har en haug med fantastiske venner som jeg elsker å tilbringe tiden min sammen med, og jeg får oppleve så utrolig mange fine øyeblikk sammen med dem. Være seg alt fra en enkel shoppingrunde til en vellykket innebandykamp, til konserter og fester, eller omså bare en koselig kveld med vaffler og snakk.

Vennene mine støtter meg gjennom tykt og tynt, og jeg er så utrolig glad for å ha dem. De er med meg når livet gir meg motgang, og de er der når ting er fantastisk. De beste vennene mine er heller ikke redd for å fortelle meg når jeg er dum, når jeg overtenker situasjoner og samtaler, eller omså bare når jeg er for full.

Hva mer kan man be om i livet? Jeg skal være helt ærlig og innrømme at jeg frykter den dagen verden ramler sammen rundt meg igjen, men akkurat nå velger jeg å leve på den lykken jeg har. Jeg vil heller nyte det som er bra nå, og ta ting som de kommer senere. Om det skal bli sånn at ting blir kjipe en gang, så vet jeg at jeg er sterk nok til å komme meg gjennom det uansett. Jeg vet at jeg har vennene mine som søtter meg og er glad i meg, og det er vel det eneste man kan be om i livet?

Denne helgen har vært et perfekt eksempel på alt som er fantastisk for tiden. Torsdag (Jeg tar helg på torsdager) var det sushi og TV-spill med noen fine. (Et klassisk eksempel på hvordan vennene mine er der for meg. TV-spill er en av de nyeste dumme idéene mine. Jeg har bestemt meg for å bli verdensmester i Call of Duty og Fifa av alle ting..) Fredag shoppet jeg sammen med ei av de fineste. Lørdag var det nok en gang shopping, denne gangen med den andre av de fineste. På kvelden var det duket for konsert. Veronica Maggio spilte under Uken, og jeg ble med en stor håndfull fine sjeler. Vi sto så langt framme som det gikk an, og vi hadde det kjempegøy! Søndag var det innebandy, og sammen med de beste lagkameratene en innebandyspiller kan be om, slo vi NHHI 8-1. Kanskje ikke vår beste kamp, men for sjeldenhetsskyld er jeg veldig fornøyd med egen innsats.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Allt är för bra nu

  1. Stovkorn sier:

    Ikke ta sorgene på forskudd, da får du de bare to ganger🙂 nyyyt!

  2. Rosa Sjimpanse sier:

    Livet er deeeeilig😀 og venner er fantastiske tilskudd❤

  3. Desirée sier:

    Livet består av opp og nedturer for oss alle, vi kan ikke regne med at alle dager skal stråle. Men det er jo det som er livet! Hva hadde alternativet vært? Vi må bare sette ekstra pris på de gode stundene, og vite at det er de som gjør at de mindre gode er lettere å komme igjennom.

    Klem klem🙂

    Så du forresten at jeg ble kontaktet av hun journalisten?😉

Legg igjen en kommentar

