When it is spring in the northern hemisphere, it will be autumn in the southern hemisphere.

 

Nå er jeg så utrolig klar for at våren skal komme for fullt! 

Jeg er klar for fine blomster, varme solstråler, blå himmel, is på bryggen, og generelt sett gode vibber.

Det nærmer seg, det er jeg sikker på. Solen skinner, selv om det kanskje ikke er så varmt ennå, noen ivrige blomster har allerede tittet fram, og himmelen er faktisk blå i dag.

Jeg har store planer for resten av dette året. Det er kanskje ingen konkrete planer om man ser bort fra en tur til Stavanger i slutten av april og en tur til Amsterdam i midten av juli, men jeg har planer. Jeg har planer om å gjøre ting enda bedre. Jeg har det kanskje bra nå, men det er vel alltids rom for forbedring? Then again, når man våkner med et smil om munnen fordi livet føles så herlig, så kan man vel kanskje ikke be om så mye mer?

Jeg ser fram til å finne søte sommerkjoler i butikkene, til å gå med myke tøysko på føttene, solbriller på nesen og muligens et kamera om halsen. Våren er til for å nytes!

Skjermbilde 2013-11-29 kl. 02.44.54

Dette innlegget ble publisert i Generelt og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til When it is spring in the northern hemisphere, it will be autumn in the southern hemisphere.

  1. Rosa Sjimpanse sier:

    åh.. Så deilig! Kjenner følelsen bare du skriver om det😀 Sommerkjole, varme, deilige sommer😀

Legg igjen en kommentar

