Overwhelming

De siste dagene har vært mindblowing! 

Jeg hadde aldri i mine villeste drømmer forventet så enormt masse oppmerksomhet rundt et lite blogginnlegg. Jeg hadde aldri trodd at mine ord kunne spres så langt, og nå så mange!

Responsen på både mail, mobil og facebook har vært enormt overveldende, og jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal forholde meg til det hele. Jeg får meldinger fra fremmede mennesker som forteller meg sine egne historier, og jeg får meldinger fra mennesker som synes jeg er sterk som har delt dette.

Siden lørdag har jeg også blitt kontaktet av Finnmark Dagblad, noe som har resultert i ikke mindre enn to artikler. (Les dem HER og HER)

Dette har igjen ført til enda mer oppmerksomhet, og selv om jeg er enormt glad for å se at jeg med innlegget mitt faktisk har klart å oppnå noe, så må jeg helt ærlig innrømme at jeg er utrolig sliten nå. Det tærer på energinivåen og psyken, og jeg har rett og slett måttet sette skolearbeidet mitt litt på vent de siste dagene. Energien er dessverre helt fraværende.

Jeg prøver å svare alle som skriver til meg, i alle fall på facebook og mail, men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si hele tiden heller. Jeg setter enormt pris på alle de gode ordene alle har, og jeg setter pris på tillitten folk viser meg når de faktisk deler hjerteskjærende historier om sin egen oppvekst og skolegang, så jeg beklager virkelig om jeg ikke har klart å svare dere alle på en skikkelig måte. Jeg vil så gjerne, jeg vet bare ikke alltid hva jeg skal si.

Jeg vil også bare få kommentere én ting, og det er at jeg er ikke ute etter å henge ut noen som helst. Jeg vil bare belyse et tema som er enormt viktig for meg. Jeg vil ikke at andre skal måtte gå gjennom det samme som jeg slet med i så mange år, og om prisen for dette er at jeg selv må tåle litt trykk framover nå, så er det til syvende og sist verdt det.

Også må jeg igjen få si at jeg har det utrolig bra for tiden, og jeg tror at hadde det ikke vært for at livet mitt er så bra som det er, så hadde jeg nok aldri klart å dele historien min med dere heller. Jeg bor i den fineste byen jeg vet om, jeg har en stor mengde fantastiske venner som betyr alt for meg, jeg har en familie som er helt vidunderlig, og jeg har innebandyen som har fungert som terapi for meg de siste 13-14 årene!

Tusen takk til alle dere som har hjulpet med å få fram ordene mine, og tusen takk til alle som har skrevet fine ord tilbake til meg.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Overwhelming

  1. mamma sier:

    Ufattelig glad i og stolt av dæ❤

  2. Janne sier:

    Gla i dæ tante si tøffe pia❤

  3. Rosa Sjimpanse sier:

    WOWOWOW! Så FLOTT! Utrolig bra at det har blitt tatt opp og at skolen svarte for seg! Det mest provoserende er at rektoren ved skolen bagateliserer temaet og får det til å virke som om det kun var enkelt hendelser som ikke har spillt så stor rolle.
    Stå på videre, Linn🙂 Ta pause når du trenger det❤

  4. Majken sier:

    Du e utrolig tøff! Ser ut som at det har ei positiv ringvirkning at du delte historien din. Stå på videre🙂

  5. Linn Marit sier:

    Heisann Linn Marit, husker du meg, din navnesøster fra Sør? Jeg leste det forrige innlegget ditt, og ville bare si at det utrolig bra at du får frem dette temaet. Jeg tror dessverre at det aldri blir gammelt, men nå må vi som voksne være obs på at ingen andre opplever det samme som deg.
    For ikke lenge siden var det et stort oppslag i Kristiansand om mobbing på min gamle skole, heldigvis ble jeg aldri mobbet og ingen i klassen ble mobbet heller. Vi var kanskje heldige!!

    Glad du ikke er sint på dem lengre, de som gjorde skoledagene så ille ogjeg er glad at du har valgt å gjøre noe du liker istedenfor å gå på gjenforening. Jeg er 10 år eldre enn deg, og jeg har nå lært at hvis det er noe jeg ikke vil , så sier jeg nei- jeg har ikke lyst. Du MÅ ikke ha en bedre grunn enn deg. Ønsker deg alt godt..og lite tillegg..vi heter det samme og mammaenmin erogså Inger..hvor skummelt er det??🙂

  6. Stovkorn sier:

    Mobbing engasjerer, det så jeg bare på mitt innlegg om mobbing som havnet på vg. Dette er bra Linn!! Men husk å hvile deg nå!

Legg igjen en kommentar

