Prokrastinering.. Igjen!

Nå gjør jeg det igjen..

Jeg har en skoleoppgave jeg virkelig burde jobbet med, men lysten er liksom ikke der. Det er så mange andre spennende ting jeg heller vil gjøre først. Lese blogger (Jeg skal inn på bloglovin for første gang på flere uker, så dette kan bli interessant..), snakke med han fine, trene, synge, danse, rett og slett leve livet.

Okei, jeg skal bare lese litt blogger, og så skal jeg være flink pike og finne fram skolearbeidet! Det er ca. to uker til deadline, og det er det som hindrer meg i å gjøre noe. Jeg jobber som oftest best under press, og når det er så mange dager igjen før deadline, så føler jeg ikke presset på meg..

Okei, nå starter jeg å lese blogger, om en halvtime eller to skal jeg gjøre skolearbeid. Jeg lover!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Prokrastinering.. Igjen!

  1. Rosa Sjimpanse sier:

    Hehe, kjenner meg SÅ igjen.. Selv begynte jeg ikke på bacheloren før jeg hadde igjen ca 2 uker – startet ut med 3 mnd…😛
    Kos deg du! Og lykke til med oppgaven😉

  2. Desirée sier:

    Kjenner meg igjen i den der ja😉

    Easy bake kjøpte æ fra x-life🙂

    Ha en fin kveld!

Legg igjen en kommentar

