Smerte

I skrivende stund ligger jeg i sengen og synes synd på meg selv.

Spilte kamp tidligere i dag, herrekamp for å være helt presis, og det kunne gått bedre på alle mulige måter.. Presterte å tråkke over allerede fem minutter inn i første omgang, noe som førte til mye sinne og frustrasjon for min del.

Likevel valgte jeg å spille resten av kampen, men jeg forsøkte selvfølgelig å være forsiktig. Vi var bare 7 utespillere, og jeg hadde ikke samvittighet til å sitte på benken og la guttene og Karen springe mer enn de måtte. Det gikk egentlig helt fint. Kjente jeg stivnet litt til i pausene, men så fort dommeren blåste igang neste omgang var jeg fit for fight igjen. Skjermbilde 2014-01-26 kl. 22.21.20

Til slutt endte det med tap for vår del, og frustrasjonen var på en måte fulkommen…

Nå ligger jeg i sengen med foten høyt, eventuelt så høyt jeg fikk den med de putene jeg hadde til rådighet, og holder på å dø av kjedsomhet og ensomhet.. Jeg mener hallo, to blogginnlegg på en kveld? Kanskje jeg endelig skal klare å komme meg gjennom lista mi på bloglovin? Det hoper seg liksom så fort opp, at jeg bare blir motløs når jeg logger inn der. Startet med 20 innlegg, nå er det seks ganger så mange…

Krysser fingrene for at foten er bedre i morgen, vil nødig gå glipp av kamp mot NHHI for en slik filleting som ankelen liksom…

I managed to twist my ankle during a game of floorball today.. It hurts, I’m bored and I’m lonely.. Hopefully it will be less painful tomorrow.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Smerte

  1. Rosa Sjimpanse sier:

    Au au au!! Kjenner til den der med svak ankel.. Er IKKE godt! Får håpe du kommer deg vel gjennom det!🙂 GOD bedring!

  2. Støvkorn sier:

    Du da!! Må være forsiktig! God bedring!!!

Legg igjen en kommentar

