And the winner is: Me!

I desember var jeg så heldig at jeg vant en fantastisk kalenderpremie.

Lyset i Bergen er for tiden helt forferdelig, så jeg har ikke klart å ta noen skikkelige bilder selv. Derfor har jeg bare hentet et par på nett. Benefit-Its-A-Love-Fest-Makeup-Gift-Set rtrtReal Techniques Sam’s picks, og diverse produkter fra Benefit. Jeg var så heldig at Feelunique var tom for produktene fra Benefit i reisestørelse, så jeg fikk full size på alt. Veldig fornøyd med det, og nå har jeg fått meg en ny favoritt-lipgloss. Elsker også primeren og mascaraen, selv om mascaraen aldri kan måle seg med de to jeg bruker fra MAC.

Kostene er forresten utrolig gode, og jeg kan virkelig anbefale dem på det varmeste!

Så tusen takk, Malin. Jeg er kjempefornøyd med premien!

I won this at a blog in December, and I’m super happy about it!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til And the winner is: Me!

  1. Rosa Sjimpanse sier:

    Woho😀 Grattis! Er så gøy å vinne!

Legg igjen en kommentar

