10 bilder

I ren kjedsomhet har jeg bestemt meg for å plukke ut 10 random bilder fra arkivet mitt, for så å mimre litt rundt hvert enkelt av dem.

034Nylig kommet hjem fra et langt opphold i Afrika sammen med en haug herlige mennesker. Dette var da jeg gikk på folkehøgskole i Moss, og turen var magisk! 

_DSC4742Nettopp flyttet til Bergen, også hadde Maria en skoleoppgave hun måtte ta bilder til. Jeg ble med som moralsk støtte.SONY DSCVar og vandret rundt i Bergen sammen med noen av mine klassekamerater på NKF, og dette var utfallet. Et av de første bildene jeg virkelig har vært fornøyd med. Innstillingene kunne nok garantert vært bedre, men jeg føler det er et bilde med en historie.Fine menneskerFeiret bursdagsuke det året jeg fylte 22, og en av kveldene var satt av til de fine lagvenninnene mine❤Christine GuldbrandsenMitt første intervju med en kjendis. Christine Guldbrandsen var den heldige utvalgte. Vi møttes på Café Opera, snakket og drakk varm sjokolade.  a1Vinterlyd på Festplassen. Har alltid vært litt forelsket i Ben Adams, så da var det en herlig opplevelse å få se A1 i aksjon!IMG_0840Etter mye om og men, klarte jeg endelig å levere inn oppgaven min i Professional Broadcasting, og bacheloren var et faktum! 400514_10150507392072274_540967273_9436054_2015355319_nReiste til London med mine flatmates, husker denne helgen som helt magisk!
IMG_9466Tur til Spania med 26 fremmede gutter. Tror ikke det blir stort bedre enn det! 20120912-115619.jpgDen dagen vi fikk denne krabaten i hus er definitivt en av de beste dagene i mitt liv! Her har vi hatt han i noen uker, og han hadde funnet seg en favorittplass å slappe av på.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

8 svar til 10 bilder

  1. Støvkorn sier:

    For ett fint innlegg, så ble jeg litt bedre kjent med deg🙂

    • Linn sier:

      Så bra du likte det! Har vært litt i det sentimentale hjørnet i det siste og tenkt mye på alt jeg har gjort de siste årene, så du skal ikke se bort fra at det kommer flere slike mimreinnlegg🙂

  2. Rosa Sjimpanse sier:

    Kjempe flott innlegg med mange gode bilder! Og så pen du er!😀 Kjempe fint bilde! Ben Adams❤ Also my crush! Herlige!😀

    • Linn sier:

      Tusen takk for det! Du er kjempepen selv også altså!🙂
      Ben Adams er fantastisk😀❤

      • Rosa Sjimpanse sier:

        Takk!😀 ❤ mmmhm😀 men likte han bedre før enn nå :-O må nok være at han har mistet litt av den gutte aktige sjarmen sin ;-P

        • Linn sier:

          Haha, ja jeg er litt enig med deg der! Men jeg så han på det der kakeprogrammet som går på fem eller tvnorge eller hva det nå er, og da var han plutselig veldig sjarmerende igjen ;p

  3. Desirée sier:

    Godt med litt mimring🙂 Nydelig bilde av deg også! Jeg fikk helt makk av alle årskavalkadene som folk kjørte i bloggene nå etter nyttår, det var side opp og side ned med ørtogførti bilder og masse tekst…. Men det her var veldig bra🙂 Flinke du!

    Ha en strålende kveld🙂
    Klem fra nord

    • Linn sier:

      Hehe, tusen takk for det flotte du!🙂
      Jeg holdt på å få fnatt da jeg skulle gå gjennom listen min på bloglovin rundt nyttårsaften.. Det var så mye tekst og bilder, at jeg rett og slett måtte hoppe over ganske mange innlegg. Det er gøy med oppsummeringsinnlegg, men det finnes grenser for hvor mye man vil ha av det føler jeg. Vet at jeg var veldig glad i masse tekst og bilder for et år eller to siden, men nå ser det heldigvis ut til at jeg har vokst litt opp😉

Legg igjen en kommentar

