Regnværsbyen

Da er det på tide å vende snuten sørover igjen.

I morgen bærer det strake veien til Bergen. Først over fjellet til Alta, så fly til Oslo, for så endelig å sette seg på flyet fra Oslo til Bergen. Etter planen skal jeg være i Bergen ca halv 7 på kvelden, men med min flaks kommer jeg vel til å ende opp med å reise i fire dager..

For sjeldenhetsskyld er jeg nesten ferdig å pakke allerede, og klokken er ikke mer enn 00:45. Hvem skulle trodd? Vanligvis hastepakker jeg fem minutter før jeg skal dra.. For all del, jeg kommer sikkert til å løpe rundt som en gal i morgen tidlig, men jeg har i alle fall nesten kontroll på alt jeg ser i umiddelbar nærhet nå.

Nå må jeg bare vente på at brødbaksten skal bli ferdig. Pappa har nemlig vært så snill å bake brød til meg. Det eneste jeg må gjøre er å ta de ut av ovnen om en halvtimes tid. Skal bli godt å ta med litt hjemmebakt brød sørover. Jeg gidder liksom aldri å bake selv…

I’m going back to Bergen tomorrow. Hammerfest – Alta, Alta – Oslo, Oslo – Bergen. With my luck I’ll probably spend the next four days to get back, even though my plane tickets states that I’ll be in Bergen around 6:30 tomorrow afternoon. I’m actually nearly done packing, and it’s not even 1am here. Who would have thought??

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Regnværsbyen

  1. Rosa Sjimpanse sier:

    Håper du har hatt en fin tur og er hjemme i Bergen nå!😀

Legg igjen en kommentar

