Out with the old, in with the new

Da var nyttårsaften her, og alle statuser på Facebook dreier seg om hva som har vært og hva som skal komme. Kjærlighet

Personlig kan jeg ikke si at det har vært det beste året i livet mitt, mye på grunn av ryggproblemer og en sykemelding som føltes som om den aldri skulle ta slutt.

Likevel har jeg det mye bedre enn hva jeg har hatt det på noe som føles som veldig lenge. Som person føler jeg at jeg har vokst dette året. Jeg føler at jeg har blitt mer moden, og at jeg på en måte har kommet meg et skritt videre i livet. Livet mitt i Bergen er bra, og jeg gleder meg allerede veldig til å reise nedover igjen på fredag.

Tenk, om en ukes tid skal jeg tilbake til skolebenken. Denne gangen blir det et årsstudium i Engelsk, og jeg tror dette kan bli veldig gøy!

Dessuten har jeg mange ting jeg gleder meg veldig til i året som kommer. Konsert/konserter, reiser, innebandy, venner og masse mer. Dette skal bli et godt år!

2013 has come and gone, and I’m happy to say that even though it might not have been the best year of my life, it definitely wasn’t the worst. I’ve grown as a person, and I’m happy with how my life in Bergen is. In a weeks time I’ll be back in school to study English, and I can’t wait to start on that new adventure. Plus I’ve got a lot to look forward to in the months to come; Concerts, traveling, floorball, friends and so much more! I’m sure this will be a good year!

IMG_623

Happy New Year to all of you! 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Out with the old, in with the new

  1. Desirée sier:

    Spennende med mere skolegang🙂 Så godt at du føler at du har det bedre nå. selv om ikke bestandig kropp og sinn er helt med…😉

    Takk for alle besøk hos meg i bloggen, de er kjærkomne innslag!
    Riktig godt nytt år til dæ, Linn!

    Klem fra Desirée

  2. Rosa Sjimpanse sier:

    Ønsker deg til lykke med det nye året! Ser ut til at du har et spennende år i vente!😀

  3. Rosa Sjimpanse sier:

    Gleder meg også til å følge deg her på bloggen!😉

Legg igjen en kommentar

