The Naked Truth

La ut bilde på Facebook av dette i går, men jeg kan jo dele det med dere også. 1469934_10151794731572274_1716173723_n Det må sies at jeg er ikke ekstremt komfortabel med å legge ut usminkede bilder av meg selv, men jeg fikk plutselig bare veldig lyst til å sammenligne bilder som er tatt med en times mellomrom.

Greit nok lyset er litt annerledes, noe som sikkert bidrar til at huden min ser penere ut på etter-bildet, men man får jo likevel hovedtrekkene?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

