Til deg

De siste dagene har jeg følt meg ganske langt nede. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor, men jeg kan med sikkerhet si at jeg tror det er bra jeg skal hjem til Hammerfest om et par dager. 

Hjemme vil jeg være omgitt av familie som er glad i meg, og ikke minst; verdens beste Sussebass, som aldri feiler på å vise hvor glad han er i meg.

Jeg satt og klikket meg rundt på det store nettet, da jeg kom over denne videoen;

Jeg forsøkte å finne fram et bilde av meg selv som liten, og jeg forsøkte å få meg til å si de vonde tankene jeg har om meg selv til henne. Det gikk selvfølgelig veldig dårlig. Men det jeg heller vil fortelle henne er følgende;

Årene framover kommer til å bli harde. Du kommer til å slite veldig, og du kommer ikke alltid til å føle deg verdifull, men det du må huske er at du kommer ut av dette som en veldig sterk person. Tro meg, selv om det ikke alltid kommer til å føles sånn, så kommer du til å bli utrolig sterk. Du må bare ha troen på at de årene som er verst kommer til å ta slutt en dag. En dag kommer du til å forlate alt, og du kommer ikke til å snu deg tilbake for å se om du gjorde en feil da du forlot Hammerfest. Det vil være det riktige valget for deg, for det vil hjelpe deg med å finne det mennesket du egentlig alltid har vært, men som du kanskje ikke alltid har klart å vise verden at du er. 259866_10150211896037274_3979410_n

Personlig skjærer det meg i hjertet når jeg ser på denne lille jenta og tenker på alt hun skal måtte gå gjennom framover. 1 år og 11 måneder gammel, og med hele livet foran seg… Lite vet hun om at selv om de neste 5 årene blir gode, så har hun også 12 ekstremt vanskelige år som følger…

Jeg likte denne videoen. Den hjalp meg å klatre bittelitt ut av det lille hullet jeg har brukt de siste dagene på å grave meg ned i.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Til deg

  1. Støvkorn sier:

    Å, nå vil jeg bare gi deg en stor klem! Livet er hardt og vanskelig, derfor tror jeg det er så viktig å huske på og sette pris på lysglimtene som alltid kommer inne i mellom❤

Legg igjen en kommentar

