Too Faced Neutral Eyeshadow Palette

Sminkeblogg?

Da jeg var i Spania i fjor, kjøpte jeg Too Faced sin Neutral Eyeshadow Palette. Mye fordi jeg lenge hadde hatt lyst til å prøve øyenskyggene til Too Faced, men også fordi jeg bare følte behovet for å kjøpe noe som så fint ut. Lite visste jeg da om at jeg kom til bli hodestups forelska i et par av øyenskyggene i paletten.

Dessverre begynner også disse skyggene å bli veldig tomme nå, og jeg sitter nesten å vurdere å kjøpe hele paletten på nytt. Det aller beste hadde selvfølgelig vært om jeg bare kunne kjøpe akkurat disse fargene igjen. Jeg vurderer å søke etter dupes, men der igjen vil jeg ha noe som har like god kvalitet som det Too Faced har… 90241_4_Slik ser altså paletten ut. Bare at hos meg er Honey Pot, Velvet Revolver og Sexspresso nesten oppbrukt. Honey Pot er vel den som er mest oppbrukt, men dette er mye på grunn av at det er mye glitter i denne, og derfor løsner gjerne mer pulver enn det du skal bruke når du drar kosten over den.

Noen andre som har erfaringer med Too Faced? Som kanskje vet noe om gode dupes på disse? Har hørt at NYX skal ha noen som ligner, men jeg vil ha noe med mer pigmenter.. Er litt kravstor vet dere.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

