Bloglovin’

Her om dagen logget jeg meg inn på Bloglovin’ på første gang siden 2012 en gang. 

Jeg innså at det hele var et eneste stort rot, så nå har jeg begitt meg ut på den store jobben det er å rydde i listen over blogger jeg følger. Jeg har lyst til å ta opp blogglesingen igjen, men jeg orker rett og slett ikke sitte å trykke meg gjennom innleggene til de bloggene jeg uansett bare trykker neste på.

Derfor kommer jeg ikke til å lese noe særlig før jeg har ryddet ferdig, og sitter igjen med de bloggene jeg faktisk vil følge skikkelig med på. Jeg antar det kommer til å være en liten håndfull, da noen av mine favorittbloggere har lagt bloggingen på hylla. Heldigvis er det fortsatt noen av de gode, gamle som holder stand, så jeg regner med å fortsatt kunne lese blogginnlegg av høy kvalitet.

Bilde

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

