Kiss You by MUA

I sommer fant jeg ut at Makeup Academy, MUA, skulle komme ut med en One Direction-kolleksjon, og jeg la selvfølgelig alt inn i ønskelista mi.

Etter å ha tenkt nøye gjennom hvilke ting jeg ønsket meg, kom jeg fram til at det egentlig bare var et par av neglelakkene og samtlige fem leppestifter. Søteste Tonje flyttet til England i høst, og hun var så søt og snill at hun trålet gjennom Superdrug for å finne leppestiftene til meg, og jammen ga hun meg dem ikke i bursdagsgave også.

Nok snakk nå, her har dere heller litt bilder av herlighetene;IMG_3630 IMG_3635 IMG_3637Fra venstre: Moments – Niall, I Wish – Zayn, I Want – Liam, Be Mine – Harry, Rock Me – Louis.

Favorittene må være I wish, Be Mine og Moments tror jeg. Selv om jeg digger I Want og Rock Me også.

Disse, og resten av kolleksjonen, er å få tak i hos Superdrug. Sendte en mail til MUA for å høre om det var mulig å bestille på nett via dem, men det var dessverre ikke en mulighet…

Got these lovelies for my birthday, and I love them!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

