A scone is a single-serving cake or quick bread

Leste på bloggen til Støvkorn i går, at hun hadde bakt scones.

Jeg ble selvfølgelig fristet, og måtte dermed bake litt i dag. IMG_3638 IMG_36391474658_10151723810497274_1239945390_nJeg brukte oppskriften Støvkorn hadde lagt ut, men jeg doblet den. Et godt tips er å huske å la smøret ligge i romtemperatur en stund først, dette gjør arbeidet mye enklere.

Skjermbilde 2013-11-15 kl. 22.42.24Resultatet til Støvkorn så mye bedre ut enn mitt, men smaken var det definitivt ingenting å si på. Jeg husker fortsatt det meste av det jeg lærte på VGS, så jeg burde vel kanskje være litt flinkere på å bruke den kunnskapen også.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til A scone is a single-serving cake or quick bread

  1. Støvkorn sier:

    Dine ble dobbelt så høye som mine, syns de ser smashing ut!! Og smaken er jo det viktigste!

  2. Desirée sier:

    mmmm de så gode ut! Skikkelig morsomt at du er begynt å blogge litt igjen 🙂 Følger jo med deg, er bare så slapp for tiden selv med blogging og kommentarer 😉

    • Linn sier:

      Ja, nå får vi håpe jeg klarer å holde det oppe i alle fall en liten stund :p Føler jeg ikke har tall på hvor mange ganger jeg har tatt ferie fra bloggen nå ;P

Legg igjen en kommentar

