Dreaming of Yesterday

De siste dagene har jeg lest meg bakover i bloggen min, med håp om at jeg kanskje skulle finne tilbake blogglysten igjen. IMG_7973

Ironisk nok så ser jeg at jeg sutret mye over hvor fælt livet var da jeg bodde i England. Spør du meg nå, så var størstedelen av året en helt fantastisk opplevelse. Jeg må vel innrømme at jeg er veldig flink til å klage når ting står på.. I guess I’m sort of a drama queen..

Når jeg leser de tidligere innleggene mine, og kommentarene fra de som var mine faste lesere på den tiden, tar jeg meg selv tilbake i tiden og tenker på alt jeg opplevde iløpet av de ti månedene jeg bodde i Southampton.

Ta for eksempel dette innlegget. På en måte vil jeg si at dette innlegget vekker både gode og vonde minner. James var på mange måter et fint eventyr, på andre måter er jeg glad jeg ble ferdig med han. Jeg skal ærlig innrømme at den lipbalmen brukte jeg mange måneder på å klare å kaste.. Jeg hadde den fortsatt da jeg flyttet tilbake til Bergen i september 2012. Jeg brukte den ikke, men jeg klarte liksom ikke få meg til å ta det siste skrittet med å kvitte meg med minnene.

I vinter tok jeg opp kontakten med James igjen. Jeg følte ikke at jeg hadde fått avsluttet det hele skikkelig. Vi snakket litt, og et øyeblikk var jeg nok på vei til å bli sjarmert inn i nettet hans igjen, men til syvende og sist var det fornuften min som seiret. Lipbalmen er kastet og kontakten er brutt, jeg er ferdig med det hele.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

