It’s been a while

Det er lenge siden jeg skrev sist. Altfor lenge… 

Jeg har ikke skrevet et ord på flere måneder, (Sånn hvis man ser bort fra samtaler på facebook, tekstmeldinger osv..) og dette er det på tide at jeg gjør noe med. Jeg innser at jeg har skrevet altfor lite på norsk også de siste to årene. Jeg har nådd det punktet hvor jeg finner det lettere å sette sammen en setning på engelsk enn en setning på norsk. At jeg skal studere engelsk fra januar av kommer nok neppe til å hjelpe på mine ferdigheter når det kommer til det norske skriftspråket. 

Så hva skal til for at jeg skal klare å komme igang med skrivingen igjen? Det vet jeg faktisk ikke. Jeg har virkelig ingen anelse om hva som kan motivere meg til å skrive. Jeg har et par innlegg jeg har lyst til å skrive, men jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere meg.

Jeg har også et innlegg som gjør at det nesten brenner i fingrene mine. Jeg planla opprinnelig å skrive bok på temaet, og jeg har startet på dette, tro meg, men det er for vanskelig. Jeg har prøvd lenge nå, og jeg er iferd med å gi opp helt. Jeg vurderer å bare kutte ned det jeg har skrevet til ett enkelt blogginnlegg. Vi får se hva som skjer. Jeg skal tenke litt mer på det. 

Fotointeressen min har også sovnet litt, men den tror jeg at jeg fint skal få til å blomstre igjen om jeg bare legger ned litt innsats. Jeg hadde med meg kameraet på kamp for noen uker siden, og selv om jeg ikke engasjerte meg veldig i fotograferingen, så kjente jeg litt på den gleden kameraet faktisk gir meg. 

Jeg håper 2014 kan gi meg litt mer inspirasjon i hverdagen. Jeg skal som sagt starte å studere igjen, og jeg satser på å finne meg en lite tidkrevende deltidsjobb ved siden av for å spe på studielånet. (Som forresten begynner å bli altfor høyt. Det er nesten så jeg vurderer å flytte hjem til Finnmark igjen for å få litt avskriving på det…)

Vi får se hva tiden bringer, bloggmessig og livsmessig.

Beklager at dette ble et bildeløst innlegg, jeg har rett og slett ingenting å dele med dere på den fronten akkurat nå.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

