Årets største begivenhet!

Om nøyaktig en måned fyller jeg år! 

21+4 denne gangen, og tradisjon tro må jeg jo nesten laste opp en aldri så liten ønskeliste. Bilde

Personlig er jeg veldig fornøyd med den, men jeg innser at mye av dette blir ting jeg sannsynligvis blir nødt til å skaffe meg selv etter hvert som jeg blir rik i månedene framover. 

Merker forresten at det er lenge siden jeg har blogget nå. Hva i alle dager har hendt med wordpress? Jeg liker ikke denne nye måten å laste opp innlegg på, det ser for fancy ut! 

True to my traditions; Here are this years wish list! My birthday is exactly one month away, and everyone is looking forward to it! 

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Årets største begivenhet!

  1. Desirée sier:

    Så rart det der med bursdager og ønsker, jeg har om bare noen dager og husker aldri hva jeg har ønsket meg resten av året🙂 Kanskje jeg må begynne å notere ned🙂

    • Linn sier:

      Hehe, det tenker jeg hvert år. Likevel ender det opp med at jeg glemmer å notere ned 90% av det jeg ønsker meg, og dermed sitter jeg med blanke ark når bursdagen nærmer seg :p

Legg igjen en kommentar

