Perverts

Om det er noe som irriterer meg her i verden, så er det menn som tror at korte skjørt eller lave utringninger er en invitasjon til tafsing… 

Bare fordi vi har drukket litt og kanskje ikke har på oss fullt så mye klær som vi vanligvis har, betyr ikke dette at når vi står på dansegulvet og har det gøy med venninnene våre, så kan hvem som helst komme å gnikke seg opp mot oss…

Jeg går ikke på byen for å bli tafset på. Jeg går på byen for å ha det gøy med vennene mine. Når jeg står sammen med 4-5 venninner og 3-4 kompiser på dansegulvet, så er jeg egentlig mer enn fornøyd med de menneskene jeg allerede er med. Jeg trenger altså ikke en halvgammel, ekkel mann som prøver å gnikke seg opp mot meg…

Først ber jeg gjerne vedkommende om å flytte seg, det hjelper ikke. Jeg prøver så å snu meg helt bort for å ignorere han helt. Dette funker heller ikke… Når jeg så faktisk fysisk dytter vedkommende unna, burde han da virkelig ta et hint? Men neida.. Han fortsetter han!

Hva er det som gjør at menn tenker at dette er en ok oppførsel? Er det sminken vår? Er det klærne? Er det det faktum at vi har drukket alkohol? Slik jeg ser det, er ingen av disse tingene noe som skal oppfordre til at ekle menn skal få leve ut fantasiene sine..

Nå tror jeg at jeg skal slutte å skrive, før jeg skriver noe skikkelig frekt og slemt, som jeg kan komme på å angre på i morgen.

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Perverts

  1. Støvkorn sier:

    Min erfaring er at de ikke respekterer oss kvinner… og i 80% av tilfellene skjønner de heller nesten ikke norsk, selv om de burde skjønne det sure fjeset mitt!

  2. Desirée sier:

    Jepp man kan iblant lure på hva som sitter mellom ørene på enkelte menn, faktisk ganske så mange av dem også….

    Hilsen meg som har hatt en flott sommerdag her i nord🙂

Legg igjen en kommentar

