The time of my life

Tirsdag dere, tirsdag! For en dag!

For første gang på uendelig lenge var jeg tvers gjennom lykkelig.

Hele dagen var fantastisk fra begynnelse til slutt. Jeg hadde mange flotte timer i solen med verdens beste Pernille og verdens beste Karen. Vi vandret og kjørte rundt i Oslo. Vi kalte det for sightseeing, men innerst inne vet vi alle at det var en jakt etter mine fem favorittgutter. Og vi lyktes jo på et vis også. Jeg fikk sett Harry, og jeg opplevde for første gang i mitt liv å bli skikkelig starstruck!

Konserten var en magisk opplevelse. Jeg hadde absolutt null kontroll over meg selv. Tårene kom når de selv ønsket det, jeg sang høyt, og sannsynligvis veldig falskt med tanke på at jeg har vært sår i halsen i flere uker nå, og jeg skalv av glede. Jeg klarer fortsatt ikke helt å sette ord på hvor lykkelig jeg følte meg, og for den saks skyld fortsatt føler meg. Jeg er selvfølgelig ikke helt i skyene nå, slik som jeg var på tirsdag, men fortsatt kjenner jeg på den lykkefølelsen guttene og musikken ga meg.

Nå vet jeg at jeg MÅ se de igjen en dag!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

