Dreams do come true

Musikk har alltid hatt en viktig plass i hjertet mitt. Helt fra jeg var liten har jeg elsket å synge, noe jeg gjerne delte med resten av verden.

Ikke at jeg tror det høres så utrolig fint ut, men jeg har lært meg det at man synger med den stemmen man har, og får man glede utav å uttrykke seg med sang, så synes jeg at man skal gjøre akkurat dette.

Uansett.. I mange år var R.E.M. mitt favorittband, noe de virkelig fortjente å være. For hallo, musikken er kjempebra! Og et av de beste øyeblikkene i mitt liv var da Karina og jeg så de på Koengen i Bergen, september 2008. One DirectionDa jeg flyttet til England i 2011 derimot, fikk jeg meg plutselig et nytt favorittband. One Direction ble spilt overalt, de prydet forsider på magasiner og aviser, og du slapp rett og slett ikke unna de. Det tok ikke lang tid før jeg lot den fengende rytmen i What Makes You Beautiful bli en sang som gikk på repeat store deler av døgnet, til mine samboeres store ergelse.

Da julemåneden kom fikk jeg besøk av Karen for andre gang det semesteret, og hun kjøpte Up All Night, debutalbummet til One Direction, til meg i julegave. Platen ble spilt om og om igjen, og sangene ble lært på rams. Jeg hadde virkelig blitt en Directioner.

Også i 2012 fortsatte musikken til 1D å pryde hverdagen min. Long story short; i morgen, ca et og et halvt år (pluss litt til) etter at jeg først oppdaget hvor fantastisk musikken til de fem britiske guttene er, skal jeg endelig få se de live. Karen og jeg hopper på toget klokken 12 i dag, og vender snuten mot Oslo. Ord kan virkelig ikke beskrive den lykkefølelsen som strømmer gjennom kroppen min når jeg tenker på dette!

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Dreams do come true

  1. Desirée sier:

    10 ganger bedre med 1D enn JB!! Kos dæ masse!!

Legg igjen en kommentar

