Valentines Day

Hadde dere spurt meg for noen dager siden om hva mine tanker rundt Valentines Day er, så ville svaret vært ganske så negativt.

Ikke det at svaret mitt egentlig er noe særlig positivt nå heller. Det er enkelt å greit nok en amerikansk feiring vi har tatt til oss for at butikker skal tjene penger. Er det ikke viktigere å vise folk at du er glad i dem på en generell basis framfor å gi dem blomster 14 februar?

Valentines day i fjor var igrunn en trist afære. Jeg hadde kjærlighetssorg, og det var rett og slett fælt å få gnidd alle andres kjærlighet opp i ansiktet.

I år er jeg om mulig mer singel enn hva jeg var i fjor, men i år er jeg langt fra deprimert. Jeg har hatt en helt fantastisk dag sammen med en håndfull fantastiske mennesker som betyr alt for meg. Takk for at dere er så fine! ❤  Blomster levert på døren ❤

If you were to ask me what I think about Valentines Day, I would normally tell you how much it suck. It’s yet another celebration we’ve adopted from the US, and it’s yet another way for stores to earn money on our stupidity… Last year’s Valentines was a sad day. I had a broken heart. This year I’m probably more single than I’ve ever been, but I still had a blast with some of the best people I know. And I even got flowers and a heart shaped balloon!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Valentines Day

  1. Støvkorn sier:

    Jeg er helt enig at man burde vise det hver dag ellers i året. Men gjør de det? Ikke etter min erfaring. Så jeg syns det er stas, så lenge det ikke tar helt av. En tur på kino er jo en kjempefin måte å «feire» på, man trener ikke gaver og blomster 😉 (men det er ille fint å få ;p)

    • Linn sier:

      Hehe, jeg elsker å få gaver og blomster, don’t get me wrong. Jeg bare synes de burde komme spontant, ikke «påtvunget» på Valentines Day 🙂

Legg igjen en kommentar

