A year is the orbital period of the Earth moving around the Sun.

Et år.

Et år og tre dager siden siste gang jeg så bestefar. Det er rart å tenke på. Året har gått så utrolig fort. Først var det 6 hektiske måneder i England, jeg jobbet meg gjennom sommeren, og i september flyttet jeg endelig tilbake til Bergen.

IMG_6439Plutselig har 12 måneder gått, og jeg står foran nok en jul uten bestefar. I fjor gikk egentlig hele julen med til sorgen. På julaften i fjor fikk vi vite at det ikke var mer legene kunne gjøre for han, tre dager senere var han borte. I år har jeg bestemt meg for heller å feire både hans minne, og også andre kjære som har gått bort. Pinnekjøttet første juledag kommer til å smake ekstra godt, bare fordi jeg vet at dette var en tradisjon bestefar satte stor pris på.

De siste månedene har jeg vært utrolig dårlig på å blogge, og jeg kan dessverre ikke love dere at jeg skal bli noe flinkere heller. MEN jeg kan love dere en årsoppsummering. Året har vært begivenhetsrikt, så jeg har masse å skrive om!

Technically my second christmas without my grandfather. He died on the 27th of December 2011, but he was in a coma for several days before that. Last year’s christmas was a christmas of mourning. I’ve promised myself that this year will be a christmas to celebrate and remember both him and other loved ones that aren’t with us anymore.

For the past few months, I’ve been a lousy blogger. I can’t promise that I’ll update more frequently in the future, but at least I can promise you a summary of the year. The past year has been eventful, and I know I have a lot to share with you.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til A year is the orbital period of the Earth moving around the Sun.

  1. Støvkorn sier:

    Jeg mistet morfaren min i fjor mars, og det er… vondt. Samtidig så var han så full av kreft at jeg er glad han slapp. Men jeg skulle gjerne vært der.

    • Linn sier:

      Det er alltid vondt når vi mister noen som er viktige for oss. Jeg savner fortsatt bestefar enormt mye, men jeg har lært meg å godta at han ikke er her mer. Trist å høre at du ikke fikk vært der da morfaren din gikk bort😦

Legg igjen en kommentar

