When You Wish Upon a Star

Vi vet jo alle at det ikke blir jul før jeg har lagt ut ønskelisten min på bloggen, så her har dere årets utgave.

Selv om jeg har gitt opp alle ambisjoner om å få noe som helst av dette, ganske enkelt fordi jeg ikke ser på dette som realistiske ønsker, pluss at jeg er altfor sent ute… wishlist

  1. Louis Tomlinson
  2. Kamerastativ
  3. iPad
  4. Money money money
  5. YSL Touche Éclat Concealer
  6. Smashbox Photo Finish Primer
  7. Digitalkamera
  8. Dolce Gusto
  9. Flybilletter/reiser
  10. Nike Shox
  11. Treningsthights fra Røhnisch
  12. Ekstern harddisk
  13. Telelinse
  14. Fisheye linse
  15. One Direction – Take Me Home, Yearbook Edition
  16. Harry Potter Wizard’s Collection
  17. Nike drikkeflaske

Jeg må forresten slutte å fortelle dere når jeg har det bra.. Det slår liksom ikke feil. Jeg skriver om det på bloggen, og så ramler alt sammen nesten umiddelbart…

This years wishlist.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

