Nyhetsoppdatering?

Okei, jeg har tenkt og tenkt og tenkt og tenkt på hva jeg skal skrive, og har egentlig ikke kommet opp med noe spennende…

MEN jeg skal oppdatere dere litt på hva som foregår i livet mitt. Først og fremst stortrives jeg i min nye jobb. Jeg jobber «bare» på bensinstasjon, men dette er egentlig et yrke som er midt i blinken for meg akkurat nå. Jeg får all den tiden jeg trenger til å skrive boken min, noe jeg innser at jeg trenger. Det går ubeskrivelig sakte framover.. Og jeg får tid til å spille innebandy. Jeg er nemlig ikke helt klar for å gi opp det ennå.

I går skypet jeg med mamma, og da også med Sussebass! Og dere kan tro han har blitt stor! Jeg er sikker på at han er dobbelt så stor som da jeg dro for to måneder siden.. Savnet er fortsatt like stort, så jeg håper virkelig jeg får dratt hjem til jul!

Så til den beste nyheten av alle! For i underkant av en uke siden, fikk jeg vite at One Direction skal til Norge i mai. Billettene ble lagt ut for salg klokken 09:00 i går, og gjett hvem som var så heldig å faktisk få tak i billetter!!! Jeg er fortsatt i ekstase, og jeg gleder meg virkelig som et lite barn på julaften. Eller for den saks skyld, meg selv på julaften… Så man kan trygt si jeg gleder meg.

I dag overtok jeg nøklene til det nye kollektivet jeg skal flytte inn i. Jeg er fullstendig klar over at det ikke går overens med min plan om ikke å bo i kollektiv lengre, men det var liksom enten det eller å bli boende sammen med Karen for evig tid. Det er begrenset hvor lenge jeg kan bo i en koffert. Derfor flytter jeg nå inn i nyoppusset kollektiv, og jeg skal selvfølgelig vise dere hvordan jeg bor etter hvert. Jeg må bare bli rik nok til å skaffe meg møbler først…

Ellers har jeg vel egentlig ingenting spesielt å fortelle..

Nothing major happening in my life… I love my job, I got an apartment, and I’m going to see One Direction in Oslo in May next year. Can’t wait for that by the way!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Nyhetsoppdatering?

  1. Desiree sier:

    Så heldig du var da som fikk deg billett! Tenkte på deg i går da Thomas og Harald hadde konkurransen😉
    Så godt at du trives på nyjobben, ingenting er jo bedre enn det. Blir spennende å se hvordan du får det i kollektivet🙂

    God helg!

  2. Elizabeth sier:

    Gratulerer, gratulerer, gratulerer😀 SÅ utrolig koselig å lese! Jobb, plass å bo og billetter til 1D… iIIiih😀

Legg igjen en kommentar

