The start of something new

Endelig er framtiden min i Bergen sikret.

I går ble jeg oppringt av en dame som spurte om jeg hadde lyst til å komme på jobbintervju, noe jeg selvfølgelig takket ja til.

Jeg reiste ut, og etter mye om og men, fant jeg da endelig fram til my location. Jeg hadde et trivelig intervju med to koselige damer, og jeg må rett og slett ha gjort et godt inntrykk, for til tross for at jeg faktisk var 20 minutter for sen til intervjuet, noe som var bussjåføren sin skyld og ikke min, så ble jeg oppringt igjen i dag, og tilbudt jobben.

Jeg takket ja, og allerede i morgen skal jeg på opplæring! Det er igrunn ganske så skummelt, men samtidig, så blir det en ny opplevelse.

Dette er ikke en jobb som har noen som helst tilknyttning til utdanningen min, men det gjør meg absolutt ingenting at the moment. Jeg ønsker fortsatt å skrive boken min, og så lenge jeg får inn penger nok til å leve i mellomtiden, så er jeg fornøyd.

Nå lurer dere kanskje på hvilken jobb det er snakk om? Joda, det er så enkelt som at jeg skal jobbe på bensinstasjon. Jeg har en følelse av at dette blir noe helt annet enn å jobbe både i leke- og dagligvarebutikk, men jeg tror det kan bli ganske så koselig likevel. Jeg liker nye utfordringer!

Yesterday I was called in for a job interview, today I have a new job. Tomorrow is my first day, and I’m excited. It’s something new, and new is definitely interesting. I like a challenge!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til The start of something new

  1. Desiree sier:

    Gratulerer med jobb, kjempebra! Trodde nesten du hadde fått jobb på et slott pga bildet hehehe!
    God helg, Linn!

  2. Marie sier:

    Spiller jo ingen rolle hvilken jobb man har «underveis» bare man har nok til å leve😉 Gratulerer med jobb!😀 God helg!!

  3. Gratulere med jobb😀

Legg igjen en kommentar

