Ny uke, nye muligheter

 

Jada, jeg er fullstendig klar over at det er onsdag og at uken startet for lenge siden, men det bare føltes riktig med det uttrykket akkurat nå.

I skrivende stund prokrastinerer jeg. Noe som igrunn er veldig dumt, for jeg har nemlig et jobbintervju om en og en halv time. Hadde det vært midt i sentrum hadde det kanskje vært greit å utsette ting litt, men det er et lite stykke med buss til dit jeg skal..

On another note er jeg nå tilnærmet lik frisk. Jeg hoster fortsatt en del, og jeg er litt tett i nesen, men på en generell basis føler jeg meg mye bedre!

Ellers har jeg ikke mye nytt å meddele. Jeg spiller innebandy, nyter livet og jakter fremdeles på jobb.

Ja! Også har jeg klart å glemme kameraladeren min i Hammerfest… Jeg presterte å ta med lillesøsters lader, og den er ikke til mye nytte for meg for å si det sånn.. Når jeg bare får lønn en gang må jeg sende den nordover og forhåpentligvis kan lillesøster sende meg min snart og? (hint hint!)

As we speak, I’m procrastinating… I know I shouldn’t because I have a job interview in a little while, but you all know me.. I’m the queen of both England and procrastination. I’m almost rid of my stupid cold now. And other than that I don’t really have anything new to tell you. I’m playing floorball, enjoying life and I’m still hunting for a job…

 

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Ny uke, nye muligheter

  1. karina sier:

    HAHAHA!!! Æ leste først at du hadde glemt kamelalderen din i Hammerfest, æ lurte fælt på ka det kunne være..:p

  2. Marie sier:

    Gratulerer med jobb!!😀😀 Jippiiiii😀

  3. Leste noe med kamel jeg også!😛 haha. Håper intervjuet gikk bra!😀

Legg igjen en kommentar

