In sickness and in health

Ja da sitter jeg her dere. Kroppen er invadert av basiller som sakte men sikkert får meg til å føle meg elendig.

Nesen er tett, halsen er sår, muskler og ledd er ømme, og livet er generelt sett litt fælt akkurat nå. I miss my baby!

Jeg begynner å tro at det kunne vært en god ide å ta på seg joggebukse da jeg gikk hjem fra trening i går kveld…

Jeg og Karen ligger på hver vår sofa i dag og er generelt sett ubeskrivelig late. Jeg får liksom ikke gjort noe når jeg er syk. Alt kjennes som et stort tiltak.. Vi må en tur på butikken etter hvert, og ingen av oss har gjort mine til å skifte ut pysjen med mer presentable klær ennå. Forhåpentligvis får vi gjort noe med det snart. Vi må bare være litt mer late først.

I’m not feeling too well today… My nose is blocked, my throat is sore and my body is aching. FML… Karen and I are having the ultimate lazy day today. We’re both just flat out on our back on the sofa, and it feels good. We do however need to go to the store soon, but so far we don’t want to change out of our pj’s… Soon though… Soon.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til In sickness and in health

  1. Hater å være syk! God bedring❤ Godt å være litt lat når man er syk da!

  2. Desiree sier:

    Stakkars liten! Skit å være syk! Har vært i dårlig form, tett i nesa og litt vondt i halsen i over ei uka no. Vil bli frisk æ å. Masse god bedring til dæ!

  3. Helene sier:

    God bedring! Du får nyte latskapen🙂
    Er forresten vofsen deres en Chinese Crested?🙂

    • Linn sier:

      Takk Helene, jeg er heldigvis veldig på bedringens vei nå. Hoster fortsatt litt, og er tett i nesen, men feberen er endelig borte!🙂
      Og ja, han er en Chinese Crested🙂

Legg igjen en kommentar

