Bursdag

Shit! Jeg er et helt år eldre!

Jeg vurderer faktisk sterkt om jeg bare skal begynne å lyge hver gang noen spør meg om hvor gammel jeg er. Jeg tror jammen det. Fra og med nå er jeg 21 år gammel. Ikke for ung, ikke for gammel.

Anyway, det er fint vær ute i dag, og for sjeldenhetsskyld har jeg faktisk lyst til å gå i finværet og nyte solen. Så nå skal jeg egentlig bare nyte oppmerksomheten på Facebook bittelitt til, og så skal jeg hoppe i dusjen. Må forsøke å få gjort noe med kråkereiret på hodet mitt før bursdagsgjestene dukker opp i kveld. Nevnte jeg forresten at jeg var hos frisøren for noen dager siden, og at jeg nå ikke vet hva jeg skal gjøre med det såkalte håret mitt? Det er kort!! Man ser det egentlig ikke når man bare ser fort på det, men det har noen oppklipte partier som er altfor korte, og jeg holder rett og slett på å bli gal..

Når jeg begynner å ramble on slik som dette, så føler jeg nesten at jeg er tilbake i gamle bloggtakter. Det blir liksom sånn at jeg faktisk får lyst til å skrive. Alle dager utenom i dag hadde jeg jublet, for om jeg har lyst til å skrive i bloggen, så har jeg lyst til å skrive bok også. Og da kunne jeg jo faktisk få skrevet noen linjer i den pokkers boken min som aldri vokser seg større. Men nei, i dag er det min dag, og min dag skal bestå av iskrem på Bryggen, lunsj/middag med fine mennesker på Zupperia og bursdagsfeiring med flere fine mennesker i kveld.

NÅ har jeg skravlet lenge nok. Jeg må nesten begynne å kle på meg. Jeg var ute i går, så jeg kom meg litt sent opp av sengen i dag.

Wow, I’m actually a year older today. I’m planning on telling everyone that I’m turning 21, not 24. That’s the perfect age I think. Well, I should probably start getting ready for a day of fun. I’m going out for ice cream, dinner and a party. It doesn’t get any better! By the way; did I mention that the hair dresser ruined my hair the other day? It’s too short, and I’m close to loosing my mind trying to get it to stay the way I want it…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Bursdag

  1. Desiree sier:

    Hipp hurra for deg i dag! Håper du får en aldeles topp dag, kos deg masse! Og så får du tenke på alternativet hvis du ikke kunne blitt 24 år… Mye værre!

    Klem🙂

  2. Håper du får en enda bedre dag i dag enn i går!!❤ Kos deg masse. Bursdagsklem fra meg😀

Legg igjen en kommentar

